Dopravu zadarmo nastavíte priamo v detaile konkrétnej dopravy. Môžete nastaviť dopravu zadarmo bez obmedzenia, alebo ponúknuť dopravu zadarmo iba za určitých podmienok (na základe sumy alebo hmotnosti objednávky). Pomôže vám príklad v článku Dopravy.
Dopravu zadarmo pre konkrétny produkt môžete nastaviť v detaili produktu na záložke Cenník pod nadpisom Zľavy alebo hromadne v sekcii Produkty → Zľavy.
Áno, môžete. V detaile produktu na záložke Logistika zaškrtnite možnosť Atypický dopravca. Pokiaľ sa takýto produkt objaví v košíku, zákazníkovi sa zobrazia možnosti iba pre atypickú dopravu. Tú nastavíte podľa článku Doprava a platby.
Napojenie na jednotlivých prepravcov je možné uskutočniť rôznymi spôsobmi – exportom dát z e-shopu a ich importom do systému prepravcu, priamym napojením na konkrétneho prepravcu z administrácie e-shopu pomocou doplnku, alebo napojením na viacerých prepravcov naraz z administrácie e-shopu pomocou nejakej napojovacej služby. Pre jednotlivé typy napojenia sa potom líšia aj ponuky dostupných prepravcov a ich služieb. Základný prehľad podporovaných prepravcov nájdete v prehľade doplnkov na webe Shoptet Doplnky.
Používať inú dopravu nie je možné. Ale nebojte, na napojení ďalších dopravcov stále usilovne pracujeme.
Nutne nemusíte, ale vo vetšine prípadov je zmluvu s prepravcami potrebné uzavrieť. Zmluvu vyjednáte s obchodným zástupcom.
Áno, môže. Jednoduchý postup nájdete v článku Informačné emaily.
Áno, môžete. Odporúčame využiť funkciu Prepojenie s bankou v rámci Shoptet Pay. Táto funkcia vám automaticky spáruje prichádzajúce platby s príslušnými objednávkami a môže pri objednávkach zmeniť ich stav na základe prijatej sumy.
Alternatívne môžete využiť Manuálne párovanie platieb. To prebieha pomocou ABO súboru, ktorý si môžete exportovať z vášho internetového bankovníctva a následne nahrať do administrácie e-shopu.
Číslo svojho účtu vrátane IBAN a BIC vyplníte v Nastavenia → Základné nastavenie → Meny v detaile každej meny v sekcii Bankový účet.
Vyriešený skladový nárok nastavte len pri tom stave objednávky, kde skutočne tovar odchádza zo skladu na expedíciu. Viac informácií nájdete v článku Skladové nároky. Praktický príklad ako s objednávkami pracovať, nájdete v článku Stavy objednávok.
Prvou, odporúčanou, možnosťou je použiť dva alebo viac e-shopov s odlišnou doménou prvého radu (napríklad .cz, .sk) a s rovnakou doménou druhého rádu (napríklad názov vášho e-shopu). Tieto e-shopy prepojíte odkazmi a použijete pre nich viac skladov. Druhou možnosťou, s horšími výsledkami, je použitie služby Google Translate. Viac informácií sa dočítate v článku Jazykové mutácie.
Cenové rozmedzie alebo cenu dopravy podľa hmotnosti nastavíte v detaile dopravy v Nastavenie → Doprava a platby → Spôsoby dopravy. Viac informácií nájdete v článku Dopravy. Nastavenie rôznych dopráv kvôli rozlíšeniu cien alebo váhových rozmedzí neodporúčame – jedna doprava totiž môže byť označená len jedným kódom dopravcu, viac informácií nájdete v článku Šablóny e-mailov.