Ako nastavím dopravu zadarmo?
Dopravu zadarmo nastavíte priamo v detaile konkrétnej dopravy cez cenové či váhové intervaly. Pomôže vám s tým príklad v článku Doprava a platby. Dopravu zadarmo pre konkrétny produkt nastavíte v detaile produktu na záložke Cenník, v sekcii Zľavy.
Môžem prepravovať aj atypický produkt?
Áno, môžete. V detaile produktu na záložke Logistika zaškrtnite možnosť Atypický dopravca. Pokiaľ sa takýto produkt objaví v košíku, zákazníkovi sa zobrazia možnosti iba pre atypickú dopravu. Tú nastavíte podľa článku Doprava a platby.
Je možné pracovať s rozmermi zásielky?
V súčasnosti na záložke Logistika v detaile každého produktu nájdete možnosť vložiť rozmery balenia jednotlivých produktov (dĺžku, výšku a šírku). Do budúcnosti potom dôjde k ďalšiemu rozšíreniu funkcie.
Aké dopravy mám k dispozícii?
Informácie o všetkých dopravách nájdete v článku Prehľad podporovaných dopravcov.
Aké platby môžem využiť?
Zoznam všetkých platieb, ktoré môžete využiť nájdete v článku Doprava a platby.
Čo ak chcem používať inú dopravu, ako podporujete?
Používať inú dopravu nie je možné. Ale nebojte, na napojení ďalších dopravcov stále usilovne pracujeme.
Musím mať uzavretú zmluvu s dopravcami?
Áno, s dopravcami, ktorých chcete využívať, je potrebné mať zmluvu. Jedinú výnimku tvorí Packeta, kde na uzavretie zmluvy stačí pri registrácii schváliť obchodné podmienky. U ostatných dopravcov vyjednáte zmluvu s obchodným zástupcom.
Môže zákazník sledovať vybavovanie objednávky?
Áno, môže. Jednoduchý postup nájdete v článku Informačné emaily.
Môžem na párovanie platieb využiť aj inú banku ako Fio?
Áno, postačí vám na to ABO súbor z vašej banky. Kde ho nájdete a ako ho vložíte do administrácie nájdete v článku Párovanie platieb. Taktiež môžete využiť Prepojenie s bankou od Shoptet Pay.
Kde vyplním číslo bankového účtu?
Číslo svojho účtu vrátane IBAN a BIC vyplníte v Nastavenia → Základné nastavenie → Meny v detaile každej meny v sekcii Bankový účet.
Ako správne používať Skladové nároky?
Vyriešený skladový nárok nastavte len pri tom stave objednávky, kde skutočne tovar odchádza zo skladu na expedíciu. Viac informácií nájdete v článku Skladové nároky. Praktický príklad ako s objednávkami pracovať, nájdete v článku Stavy objednávok.
Ako vytvoriť viacjazyčný e-shop?
Prvou, odporúčanou, možnosťou je použiť dva alebo viac e-shopov s odlišnou doménou prvého radu (napríklad .cz, .sk) a s rovnakou doménou druhého rádu (napríklad názov vášho e-shopu). Tieto e-shopy prepojíte odkazmi a použijete pre nich viac skladov. Druhou možnosťou, s horšími výsledkami, je použitie služby Google Translate. Viac informácií sa dočítate v článku Jazykové mutácie.
Musím si pre rôzne hmotnosti/cenové rozmedzia nastaviť dve rôzne dopravy?
Určite nie. Takéto riešenie neodporúčame (jedna doprava totiž môže byť označená len jedným kódom, viac informácií v článku Šablóny e-mailov). Cenové rozpätie, či cenu dopravy podľa hmotnosti nastavíte v detaile dopravy v Nastavenia → Doprava a platby → Spôsoby dopravy. Viac informácií nájdete v článku Doprava a platby.