Áno, určite vám zostanú všetky dáta, ktoré ste na e-shop nahrali (a teda produkty, zákazníci, objednávky atď.). Jediné, čo sa zmení, je počet doplnkov.
Áno, jednoducho si vyberiete a aktivujete inú tarifu. Zmiznú vám doplnky, ktoré nižšia tarifa neobsahuje. Zmiznú taktiež dáta, ktoré priamo súvisia s doplnkom.
Účtované obdobie vám beží od prvého fakturačného dňa. Ten nájdete uvedený na svojej faktúre, ktorú obdržíte emailom. Viac informácií nájdete v článku Tarifa, platby, faktúry a obchodné podmienky.
Doplnok si môžete objednať dvoma spôsobmi. Prvým z nich je objednanie priamo z administrácie, kedy si v záhlaví otvoríte Účet → Doplnky a služby. Podľa vašej súčasnej tarify a doplnkov, ktoré už využívate, sa vám vygeneruje ponuka doplnkov k prenájmu. Druhým spôsobom je objednanie doplnkov priamo z nášho trhoviska Shoptet Doplnky.
Doplnok jednoducho odinštalujete v záložke Prepojenie → Správca doplnkov. Tam pri zvolenom doplnku kliknete na tlačidlo Odinštalovať. Pokiaľ potrebujete len doladiť nastavenie, je doplnok možné len Pozastaviť. Fakturácia pozastaveného doplnku beží aj naďalej.
Interné doplnky pochádzajú z dielne našich vývojárov. Externé doplnky vytvárajú naši partneri. Viac informácií o doplnkoch sa dozviete v článku Doplnky: spôsob, akým rozšíriť funkcie svojho e-shopu.
Áno, prístup na e-shop môžete zabezpečiť heslom. Viac informácií nájdete v článku Zabezpečenie vstupu heslom.
Ikona s logom ukazuje, že e-shop je postavený na našej platforme. Pôsobí ako náš autorský podpis. Naviac, pokiaľ ju uvidia vaši zákazníci, poslúži ako záruka kvality vášho e-shopu. Budú tak vedieť, že sú na správnom mieste.
Potom, čo nový e-shop kúpite či predáte, je potrebné, aby fakturácia chodila na novú fakturačnú adresu. Podrobný postup nájdete v článku Predať e-shop, zohnať pôžičku či investíciu.
S fungovaním e-shopu vám môže pomôcť niekto z našich partnerov, ktorí sú odborníci na školenie.
Áno, prevádzku vášho e-shopu u nás je možné dočasne pozastaviť. Tým bude kompletne skrytý nielen samotný e-shop, ale aj jeho administrácia. Prvé 3 mesiace pozastavenia sú zdarma, následne je účtovaný udržiavací poplatok.
O pozastavenie e-shopu môže požiadať majiteľský účet e-shopu v administrácii, v sekcii Tarif, platby a doklady, na záložke Ukončiť e-shop. Alebo môžete požiadať o ukončenie zaslaním e-mailu na info@shoptet.sk, a to z e-mailovej adresy, ktorá je evidovaná pri majiteľskom účte e-shopu. Viac podrobností nájdete v článku Pozastavenie alebo ukončenie e-shopu.
Mrzí nás, ak ste sa rozhodli ukončiť e-shop. O ukončenie e-shopu môže požiadať majiteľský účet e-shopu v administrácii, v sekcii Tarif, platby a doklady, na záložke Ukončiť e-shop. Alebo môžete požiadať o ukončenie zaslaním e-mailu na info@shoptet.sk, a to z e-mailovej adresy, ktorá je evidovaná pri majiteľskom účte e-shopu. Výpovedná lehota je jeden mesiac a začína plynúť od prvého dňa nasledujúceho fakturačného obdobia po doručení výpovede. Viac podrobností nájdete v článku Pozastavenie alebo ukončenie e-shopu.