Áno, samozrejme. Je potrebné mať vlastnú doménu a vytvoriť emailové schránky v administrácii. Pokiaľ k nám prechádzate, podrobný postup nájdete v článku Presun na doménu pri prechode od iného prevádzkovateľa e-shopu v časti, ktorá sa venuje emailom.
Áno. Dokonca je to odporúčaná možnosť. Pokiaľ by s vašim e-shopom úplnou náhodou nebolo niečo v poriadku, potom vám vieme ľahko napísať práve na email, ktorý nebeží u nás v systéme.
Jednoducho stačí v Nastavenia → Emaily → Emailové schránky kliknúť do poľa s heslom a zadať nové heslo.
Áno, existuje niekoľko spôsobov. K emailom môžete pristupovať z webu pomocou prostredia RoundCube alebo pomocou niektorých aplikácii, ako sú napr. Microsoft Outlook či Thunderbird.
Áno. Zákazníkom môžu chodiť informačné e-maily, ktoré sú naviazané na systémové akcie, ako je napr. zmena stavu objednávky.
Áno, určite. Počet emailových adries je možné navýšiť zriadením si vyššej tarify alebo jednoducho ich dokúpením. S oboma možnosťami vám radi poradíme na info@shoptet.sk.
Áno, systematicky mažeme e-maily staršie než 1 rok, ktoré sa nachádzajú v zložke Spam a Kôš. Odporúčame si prípadne tieto e-maily zálohovať.
Ide o spôsob, ako presunúť dáta medzi dvoma počítačmi pripojenými k internetu (napr. medzi vašim PC a našim serverom). Pomocou FTP môžete nahrať na e-shop napríklad faviconu alebo súbor s kódom. Viac informácií sa dočítate v článku FTP – čo to je?
Odporúčame použiť klienta WinSCP, ktorý je na nastavenie najjednoduchší. Môžete použiť i klienta Filezilla.
Nejde o chybu. Aby ste si niektorý zo súborov zobrazili, je potrebné poznať ich presnú URL adresu.