Dopravu zadarmo nastavíte priamo v detaile konkrétnej dopravy cez cenové či váhové intervaly. Pomôže vám s tým príklad v článku Doprava a platby. Dopravu zadarmo pre konkrétny produkt nastavíte v detaile produktu na záložke Cenník, v sekcii Zľavy.
Áno, môžete. V detaile produktu na záložke Logistika zaškrtnite možnosť Atypický dopravca. Pokiaľ sa takýto produkt objaví v košíku, zákazníkovi sa zobrazia možnosti iba pre atypickú dopravu. Tú nastavíte podľa článku Doprava a platby.
Napojenie na jednotlivých prepravcov je možné vykonať rôznymi spôsobmi – exportom dát z e-shopu a ich importom do systému prepravcu, priamym napojením na konkrétneho prepravcu z administrácie e-shopu pomocou doplnku, alebo napojením na viacerých prepravcov naraz z administrácie e-shopu pomocou nejakej napojovacej služby, ako napríklad Balíkobot. Pre jednotlivé typy napojenia sa potom líšia aj ponuky dostupných prepravcov a ich služieb. Základný prehľad podporovaných prepravcov nájdete v prehľade doplnkov na webe Shoptet Doplnky.
Zoznam všetkých platieb, ktoré môžete využiť nájdete v článku Doprava a platby.
Používať inú dopravu nie je možné. Ale nebojte, na napojení ďalších dopravcov stále usilovne pracujeme.
Áno, s dopravcami, ktorých chcete využívať, je potrebné mať zmluvu. Jedinú výnimku tvorí Packeta, kde na uzavretie zmluvy stačí pri registrácii schváliť obchodné podmienky. U ostatných dopravcov vyjednáte zmluvu s obchodným zástupcom.
Áno, môže. Jednoduchý postup nájdete v článku Informačné emaily.
Áno, postačí vám na to ABO súbor z vašej banky. Kde ho nájdete a ako ho vložíte do administrácie nájdete v článku Párovanie platieb. Taktiež môžete využiť Prepojenie s bankou od Shoptet Pay.
Číslo svojho účtu vrátane IBAN a BIC vyplníte v Nastavenia → Základné nastavenie → Meny v detaile každej meny v sekcii Bankový účet.
Vyriešený skladový nárok nastavte len pri tom stave objednávky, kde skutočne tovar odchádza zo skladu na expedíciu. Viac informácií nájdete v článku Skladové nároky. Praktický príklad ako s objednávkami pracovať, nájdete v článku Stavy objednávok.
Prvou, odporúčanou, možnosťou je použiť dva alebo viac e-shopov s odlišnou doménou prvého radu (napríklad .cz, .sk) a s rovnakou doménou druhého rádu (napríklad názov vášho e-shopu). Tieto e-shopy prepojíte odkazmi a použijete pre nich viac skladov. Druhou možnosťou, s horšími výsledkami, je použitie služby Google Translate. Viac informácií sa dočítate v článku Jazykové mutácie.
Určite nie. Takéto riešenie neodporúčame (jedna doprava totiž môže byť označená len jedným kódom, viac informácií v článku Šablóny e-mailov). Cenové rozpätie, či cenu dopravy podľa hmotnosti nastavíte v detaile dopravy v Nastavenia → Doprava a platby → Spôsoby dopravy. Viac informácií nájdete v článku Doprava a platby.