Áno, samozrejme. Je to najlepšie riešenie. Prečítajte si viac o Registrácii domény a o Spustení e-shopu na vlastnej doméne.
Nie, takto to nefunguje. E-shop môžete mať u nás, ale iba s číselnou subdoménou napr. 123456.myshoptet.com
a to na propagáciu nie je dobré. Odporúčame preto doménu pre podnikanie registrovať u niektorého z poskytovateľov týchto služieb.
Pretože zmena nameserverov môže váš e-shop odstaviť až na 48 hodín.
Preniesť vzhľad z pôvodného e-shopu nie je možné. Môžete si vybrať z niektorej z našich šablón a dotvoriť ich doplnkami pre vzhľad. Alebo môžete na individuálne úpravy osloviť niekoho z partnerov-kóderov.
K nám si môžete preniesť údaje o vašich produktoch a zákazníkoch. Viac informácií sa dočítate v článku Prechod na Shoptet z iného e-shopového riešenia.
Určite si uložte zálohové faktúry, daňové doklady a objednávky. Budú sa vám hodiť aj neskôr pre potreby účtovníctva.
Svoje produkty k nám môžete preniesť pomocou importu vo formáte CSV a XLSX. Môžete ich k nám tiež nahrať v podobe validného dodávateľského XML feedu alebo priamo pomocou feedu z Heureky. Viac informácií nájdete v článku Prechod na Shoptet z iného e-shopového riešenia.
Individuálne grafické úpravy pre vás môžu vytvoriť naši partneri, ktorí sa zaoberajú kódovaním. S tým, aby bol váš web funkčný a príjemný pre zákazníkov, vám môžu poradiť špecialisti na používateľskú prívetivosť stránok.
Medzi našimi produktmi nájdete aj Shoptet Premium, ktorý kombinuje výhody našej platformy a výber toho najlepšieho z e-shopu na mieru. Poskytneme vám stabilný základ, na ktorom, spoločne s vašimi programátormi alebo Shoptet partnermi, môžete postaviť e-shop so vzhľadom podľa vašich potrieb a prepojení na rôzne externé aplikácie.
Áno, váš e-shop môže opäť bežať na subdoméne v tvare napr. 123456.myshoptet.com
.
S tým vám môžu pomôcť naši partneri, ktorí sa špecializujú na prevod a prípravu dát.