Služba Overené zákazníkmi od Heureky vám umožní zbierať spätnú väzbu od zákazníkov a potenciálne môže zvýšiť dôveryhodnosť vášho e-shopu.
V rámci tejto služby posiela Heureka vašim zákazníkom dotazníky s hodnotením vašich služieb. Na základe týchto hodnotení potom môže Heureka vášmu e-shopu udeliť certifikát Overené zákazníkmi. Umiestnením tohto certifikátu na váš e-shop zákazníkom potvrdíte, že ste spoľahlivý e-shop, v ktorom sa nemusia obávať podvodného konania a môžu bezpečne nakupovať. Získate tiež možnosť umiestniť si recenzie zákazníkov na váš obchod.
Podrobné informácie o službe Overené zákazníkmi nájdete na webe Heureky Overené zákazníkmi.
Predpokladom pre nastavenie tejto služby je registrácia na Heureka.sk alebo Heureka.cz. Ak ešte nie ste zaregistrovaní, odporúčame prečítať si článok Heureka a PPC a registráciu vykonať.
Váš obchod je najprv potrebné prepojiť s Heurekou. Pre prepojenie zadajte do administrácie e-shopu tajný kľúč. Ten získate v administrácii Heureky:
Zelený alebo červený rámček na stránke Nastavenia a dáta z dotazníkov obsahuje informáciu o tom, v akom stave je zavedenie služby Overené zákazníkmi na vašom e-shope.
Potom prejdite do administrácie e-shopu, do sekcie Prepojenie → Heureka. Tajný kľúč vložte do poľa Váš "tajný Heureka.sk kľúč", alebo do poľa Váš "tajný Heureka.cz kľúč", podľa toho, odkiaľ tajný kľúč máte (či z Heureka.cz, alebo Heureka.sk). Jeden e-shop je možné prepojiť vždy len s jednou verziou Heureky, tzn. že tajný kľúč je možné vložiť iba do jedného z polí.
Aktivovať zobrazenie widgetu (ikony certifikátu) Heureka Overené zákazníkmi môžete v administrácii e-shopu v Prepojenie → Heureka na záložke Overené zákazníkmi, a to zaškrtnutím voľby Zobrazovať Heureka Widget. Po zaškrtnutí tejto voľby sa vám zobrazí pole Heureka Widget ID, do ktorého bude potrebné vyplniť ID, ktoré získate v administrácii Heureky:
(['setKey', '123AB45CD...89YZ'])
. Namiesto '123AB45CD...89YZ'
bude uvedené vaše unikátne ID ikony certifikátu, zložené z číslic a veľkých písmen (pre ilustráciu viď nasledujúci obrázok).'
skopírujte.Prejdite späť do administrácie e-shopu do Prepojenie → Heureka na záložku Overené zákazníkmi, a skopírované ID vložte do poľa Heureka Widget ID.
Zaškrtnite tiež možnosť Umožniť odmietnutie dotazníka. To zákazníkovi dovolí pri vytváraní objednávky odmietnuť zaslanie dotazníka Overené zákazníkmi. Ponúknuť zákazníkovi odmietnutie dotazníka je povinnosťou každého e-shopu.
Voľbou Top pozícia môžete nastaviť odsadenie widgetu od horného okraja stránky (v pixeloch) a voľbou Pozícia určiť, či sa certifikát bude zobrazovať vo vašom e-shope pri pravom alebo ľavom okraji.
Pre správne fungovanie služby Overené zákazníkmi je nutné nastaviť aj meranie konverzií.
Widget sa po úspešnom nastavení prepojenia e-shopu s Heurekou nemusí ihneď zobraziť. Widget Overené zákazníkmi sa vám na e-shope zobrazí až vtedy, keď vám Heureka udelí certifikát na základe hodnotení užívateľov a po získaní určitého počtu objednávok. Stav udelenia certifikátu nájdete v administrácii Heureky.
Meranie konverzií je nástroj, ktorý vám umožní sledovať návratnosť vašich investícií do Heureky. Viac informácií o tejto službe nájdete v nápovede Heureky v článku Meranie konverzií.
Pre aktivovanie merania konverzií vo vašom e-shope:
Stav prepojenia si môžete overiť v administrácii Heureky v poli Stav merania konverzií. Ak bolo prepojenie úspešné, uvidíte tu hlášku Plná implementácia. Do Heureky sa začnú konverzie zapisovať až po prvej uskutočnenej objednávke po aktivácii merania.
Prvým krokom by malo byť spárovanie Heureka kategórií s vašimi kategóriami na e-shope. Zasielanie Heureka kategórií pre vaše produkty do feedu je zásadné pre správne napárovanie produktov. Celý postup nájdete v článku Heureka kategórie.
Aby si Heureka vaše tovary mohla stiahnuť a zobraziť, je potrebné vložiť do ich rozhrania URL adresu vášho XML feedu. V rámci nášho riešenia máme pripravený systémový feed. Viac informácií nájdete v článku Heureka XML feedy.
V prípade, že na Heureke využívate platenú inzerciu, je možné v rámci administrácie e-shopu nastaviť pre jednotlivé produkty maximálnu cenu za kliknutie. Návod nájdete v článku Heureka a PPC.