Overené zákazníkmi je certifikát vytvorený stránkou Heureka.cz, ktorý vám udelia vaši zákazníci poslaním vyplneného dotazníka s hodnotením vašich služieb. Získate späť väzbu od zákazníka, na základe ktorej je možné pracovať na zlepšení vašich služieb.
Na váš e-shop si potom môžete umiestniť certifikát Overené zákazníkmi, ktorý vašim zákazníkom potvrdí, že ste spoľahlivý e-shop, v ktorom sa nemusia obávať podvodného jednania a môžu bezpečne nakúpiť. Získate taktiež možnosť umiestniť si recenzie zákazníkov na váš obchod.
Viac o službe Overené zákazníkmi si môžete prečítať v pomocníkovi Heureky v článku Overené zákazníkmi.
Predpokladom pre nastavenie tejto služby je registrácia na Heureka.cz alebo Heureka.sk. Pokiaľ ešte nie ste registrovaný, odporúčame prečítať si pomocníka Heureka a PPC a vykonať registráciu.
V administrácii prejdite do sekcie Prepojenie → Heureka. Tajný kľúč vložíte do políčka Váš "tajný Heureka.sk kľúč" (obrázok 01).
Druhé políčko slúži pre používateľov, registrovaných na Heureka.cz.
Pre správne fungovanie služby Overené zákazníkmi je ešte potrebné nastaviť meranie konverzií a aktivovať zobrazenie certifikátov. V sekcii Prepojenie → Heureka otvorte záložku Overené zákazníkmi. Zaškrtnite možnosť Zobrazovať Heureka widget (obrázok 02).
Zaškrtnite taktiež možnosť Umožniť odmietnutie dotazníka. Zákazník v poslednom kroku objednávky môže odmietnuť zaslanie dotazníka Overené zákazníkmi. Umožniť zákazníkovi odmietnuť zaslanie dotazníka je povinnosťou každého e-shopu.
Môžete taktiež nastaviť odsadenie widgetov od horného okraja stránky (v pixeloch) a zvoliť, či sa widget bude ukazovať vpravo alebo vľavo.
Certifikát sa vám na e-shope zobrazí až vo chvíli, kedy vám bude Heurékou udelený na základe hodnotenia používateľov a po získaní určitého počtu objednávok. Nezobrazí sa teda vo chvíli, kedy zadáte do administrácie tajný kľúč.
Meranie konverzií je nástroj, ktorý vám umožní sledovať návratnosť vašich investícií do Heureky. Viac informácií o tejto službe nájdete v pomocníkovi Heuréky, v článku Meranie konverzií.
V správe vášho obchodu na portáli Heureka kliknite v ľavom menu na Štatistiky a reporty → Meranie konverzií. Skopírujte si Verejný kľúč pre kód merania konverzií a vložte ho do administrácie e-shopu Prepojenie → Heureka do políčka Váš "Konverzný kľúč" (obrázok 03).
Ak sa prepojenie podarilo, vidíte v políčku Stav merania konverzií. Pokiaľ sa prepojenie podarilo, vidíte hlášku Plná implementácia. Do Heureky sa začne započítavať až po prvej uskutočnenej objednávke od doby nasadenia tohto kľúča.
Prvým krokom by malo byť spárovanie Heureka kategórií s vašimi kategóriami na e-shope. Zasielanie Heureka kategórií pre vaše produkty do feedu je zásadné pre správne napárovanie produktov. Celý postup nájdete v článku Heureka kategórie.
Aby si Heureka váš tovar mohla stiahnuť a zobraziť, je potrebné vložiť do ich rozhrania URL adresu vášho XML feedu. V rámci nášho riešenia máme pripravený systémový feed. Viac informácií nájdete v článku Heureka XML feedy.
V prípade, že na Heureke využívate platenú inzerciu, je možné v rámci administrácie e-shopu nastaviť pre jednotlivé produkty maximálnu cenu za preklik. Návod nájdete v článku Heureka a PPC.