FAQ Objednávky

Môžem používať svoje vlastné stavy objednávok?

Áno, samozrejme. Vlastné stavy objednávok pridáte v Nastavenia → Objednávky → Stavy tlačidlom Pridať. Odporúčame používať naše systémové stavy. Viac informácií nájdete v článku Stavy objednávky.

Môžem pre emaily vytvárať vlastné šablóny?

Áno, určite. Všetky informácie o vytváraní šablón nájdete v článku Šablóny emailov.

Môžem nastaviť k zmene stavu objednávky i iné akcie, napr. generovanie dokladov?

Áno. Podrobné informácie o nastavení vrátane príkladu použitia nájdete v článku Stavy objednávky.

Môžem zákazníka informovať o objednávke pomocou SMS správy?

Áno, samozrejme. Podrobné informácie sa dozviete v článku SMS upozornenie.

Je možné exportovať a vytlačiť pre sklad objednávky k expedícii?

Áno. Jednoduchý návod, ako vytlačiť list k expedícii, nájdete v článku Objednávky.