Áno, samozrejme. V umiestnení Zákazníci → Skupiny môžete pridať maloobchodných skupín, koľko len chcete. Vďaka doplnku Veľkoobchod môžete pridávať veľkoobchodné skupiny, ktoré majú svoje špecifické nastavenia. Viac informácií sa dozviete v článku Skupiny zákazníkov.
S vytváraním segmentov zákazníkov vám pomôže doplnok Hodnotenie zákazníkov. Zákazník za svoje počínanie na e-shope získava pozitívne či negatívne hodnotenie. Akcie, za ktoré sa jednotlivé body pridelia a aj ďalšiu frekvenciu, je možné nastaviť.
S rozpoznaním rizikových zákazníkov, ktorí často stornujú objednávky, vám pomôže Hodnotenie zákazníkov.
Môžete nastaviť frekvenciu, kedy je možné stornovanie tolerovať. Rizikovým zákazníkom je možné objednávky automaticky stornovať, aby ste sa nemuseli obťažovať ich odbavovaním zo skladu.
Odporúčame používať opatrne.
Doplnok Hodnotenie zákazníkov umožňuje na základe nastavených pravidiel radiť zákazníkov do segmentov automaticky.
Aby ste zabránili zákazníkovi v nákupe, môžete blokovať jeho IP adresu, z ktorej na váš e-shop pristupoval.
Treba si však uvedomiť, že tento zákazník môže použiť iné pripojenie s inou IP adresou.
Navyše jednu IP adresu môže zdieľať viac subjektov. Môže to byť celá firma, škola a u niektorých poskytovateľov internetu aj celá ulica.
Áno. Maximálnu možnú zľavu môžete určiť v nastavení zákazníckej skupiny.
Áno, určite. Pokiaľ máte doplnok Veľkoobchod, môžete pre registráciu veľkoobchodných zákazníkov vyžadovať vyplnenie všetkých údajov. Viac informácií nájdete v článku Skupiny zákazníkov.
Áno. Pokiaľ zákazník použil pre svoje nákupy a registráciu rovnaký e-mail, potom je možné všetky nákupy evidovať v jednom profile. Návod, ako na to, nájdete v článku Vernostné zľavy.
Áno, v detaile zákazníka pomocou tlačidla Prihlásiť sa ako zákazník. Návod nájdete v článku Zákazníci.
Heslá zákazníckych účtov nemožno importovať. Ale nebojte, v článku Import zákazníkov, máme pre vás krátky návod, ako si zákazník môže vytvoriť nové heslo.