Helpdesk - Ako nás kontaktovať?

V administrácii, v sekcii Helpdesk, môžete našej technickej podpore poslať otázky ohľadom funkčnosti e-shopu. V prípade, ak sa zaujímate o tarify či objednanie doplnkov, sú tu pre vás kolegovia na info@shoptet.sk.

Pokiaľ chcete zadať požiadavku na nový doplnok či úpravu administrácie, smerujte vaše požiadavky do Roadmapy.

Ako pridať novú požiadavku

V pravom hornom rohu, vo vašej administrácii, kliknite na tlačidlo Helpdesk. Na ďalšej stránke zvoľte tlačidlo Opýtať sa (obrázok 01).

Obrázok 01
Obrázok 01

Na nasledujúcej stránke nám napíšte:

  • Do Predmetu napíšte jednoduchý popis vašej požiadavky.
  • Do políčka URL adresa vložte odkaz na stránku, kde sa vami popisovaný problém objavuje. Táto informácia je pre nás veľmi užitočná.
  • Do ticketu môžete vložiť prílohu so súborom, napr. obrázok (screenshot).
  • Do poľa Komentár potom čo najpresnejšie popíšte vašu otázku alebo v čom problém tkvie.
  • Nakoniec kliknite na tlačidlo Odoslať a požiadavka sa okamžite dostane ku kolegom, ktorí na jej vybavení začnú čo najrýchlejšie pracovať.

Požiadavky

Všetky požiadavky, ktoré nám prostredníctvom Helpdesku odošlete následne nájdete vo svojej e-mailovej schránke. Odpoveď vám pošleme na adresu, ktorú ste v nastavení obchodu vyplnili ako kontaktnú.