Shoptet Helpdesk – ako nás kontaktovať

Z menu Helpdesk môžete poslať dotaz alebo požiadavku na našu technickú podporu alebo napríklad odoslať spätnú väzbu a nápady na vylepšenie nášmu produktovému oddeleniu. Pre otázky ohľadom tarifov alebo zakúpenia doplnkov sú tu pre vás kolegovia na e-mailovej adrese info@shoptet.sk.

Menu Shoptet Helpdesk nájdete v administrácii vášho e-shopu v hornej lište (ide o ikonu s otáznikom).

Odoslanie požiadavky na technickú podporu

V menu Helpdesk vyberte možnosť Kontaktujte nás.

Na ďalšej stránke napíšte správu pre technickú podporu.

Predmet (povinný údaj) – napíšte výstižný predmet vašej správy.

URL adresa. Môžete vyplniť odkaz na konkrétnu stránku vášho e-shopu, kde sa napríklad vyskytuje vami popisovaný problém, alebo ktorej sa týka vaša otázka. Táto informácia nám môže pomôcť pri riešení vašej požiadavky.

Snímka obrazovky / Príloha. K správe môžete priložiť prílohu – napríklad súbor importu, s ktorým máte problémy, alebo snímku obrazovky, ktorá zachytáva vami popisovaný problém. K správe môžete priložiť viac súborov, do celkovej maximálnej veľkosti 20 MB. Ako vytvoriť snímku obrazovky nájdete prípadne v článku Ako urobiť screenshot.

Umožnite prístup k vášmu projektu Shoptet tímu – zobrazuje sa pri e-shopoch založených od 3. 2. 2025 ďalej, podrobnosti nájdete v sekcii Udelenie prístupu pre Shoptet.

Komentár (povinný údaj) – text vašej správy.

Kliknutím na tlačidlo Odoslať sa požiadavka dostane k našej technickej podpore.

Kópiu zadanej požiadavky vám pošleme na e-mailovú adresu, ktorú ste v nastaveniach obchodu vyplnili ako kontaktnú.

Spätná väzba k systému

Máte nápad na vylepšenie nejakej časti nášho systému? Páči sa vám nejaká nová funkcia? Alebo sa vám naopak niečo nepáči a chceli by ste, aby sme danú vec upravili? Budeme veľmi radi za vašu spätnú väzbu. Tú nám môžete ľahko odoslať priamo z administrácie e-shopu z menu Helpdesk kliknutím na položku Spätná väzba.

Udelenie prístupu pre Shoptet

Funkcia udelenia prístupu pre Shoptet je v tejto chvíli aktívna len na nových e-shopoch založených na našej platforme od 3. februára 2025 ďalej. Na starších e-shopoch založených pred týmto dátumom túto funkciu zatiaľ nenájdete.

Po novom máte možnosť udeliť dočasný súhlas s prístupom zamestnancov Shoptetu do administrácie vášho e-shopu. Cieľom tejto zmeny je zvýšiť zabezpečenie nášho systému a zabrániť neoprávnenému prístupu k vášmu e-shopu bez vášho súhlasu.

Udelením súhlasu s prístupom našich zamestnancov do vašej administrácie e-shopu uľahčíte a urýchlite vyriešenie vašich požiadaviek a dotazov na našu technickú podporu.

Bez udeleného súhlasu do administrácie vášho e-shopu nebudeme vstupovať. Výnimku tvoria riešenie závažných a urgentných situácií, pri ktorých si vyhradzujeme právo pristúpiť do vašej administrácie aj bez udeleného súhlasu.

Nastavenie a história prístupov

Udelieť a spravovať súhlas s naším prístupom do vašej administrácie môžete na stránke Externý prístup pre tím Shoptet, ku ktorej sa dostanete z menu Helpdesk kliknutím na Externý prístup.

Udeliť súhlas s prístupom je možné voľbou Doba trvania prístupu.

Súhlas s prístupom môžete udeliť tiež na stránke pre odoslanie správy na technickú podporu voľbou Umožnite prístup k vášmu projektu Shoptet tímu.

Súhlas s prístupom je vždy dočasný. Udeliť ho môžete na prednastavené obdobia:

  • 1 týždeň
  • 1 mesiac
  • 6 mesiacov
  • 1 rok

V nastavení uvidíte, do kedy udelený súhlas platí. Platný súhlas môžete zrušiť alebo predĺžiť. Tlačidlo Predĺžiť predĺži platnosť súhlasu vždy o 1 mesiac navyše.

Prístup k stránke s nastavením a možnosť udeliť súhlas majú všetci správcovia administrácie.

História prístupov

Na stránke s nastavením prístupu je prehľadová tabuľka, do ktorej sa zapisujú všetky akcie, ktoré okolo súhlasov niekto vykonal (udelenie, odstránenie alebo predĺženie súhlasu). Túto tabuľku vidí iba majiteľský účet e-shopu a účty s oprávnením Manažér.