V časti Nastavenia → Produkty → Zobrazenie nastavujete, ako bude na vašom e-shope vyzerať detail produktu a detail zobrazenia kategórie (obrázok 01).
Rovnako ako zobrazenie kategórií máte možnosť nastaviť si zobrazenie detailu produktu (obrázok 02). Parametre nastavenia sú podobné, ale v nastaveniach sú bloky oddelené.
Na nasledujúcom obrázku je viditeľné, kde je možné hľadať parametrický filter v detaile kategórie (obrázok 03). Pri niektorých šablónach môže byť parametrický filter umiestnený v ľavom stĺpci, kde je naviazaný na prvok kategórií.
V detaile produktu sa ukazujú informácie o produkte, ako je názov, cena, popis či hodnotenie od zákazníkov. Rovnako fotografie a prípadné príznaky (novinka, akcia atď.), ktoré je možné nastaviť podľa vlastného uváženia (obrázok 04).
V druhej časti detailu produktu sa zobrazujú ďalšie informácie. Zobrazí sa podrobný popis produktu, súvisiace, alebo podobné produkty, hodnotenie od zákazníkov a diskuzie. Môže sa zobraziť ešte karta Parametre. Tieto karty, okrem popisu, sú viazané na ďalšie doplnky.
V ďalšom bloku nájdete kód, zaradenie do kategórie, výrobcu (značku) a záruku (obrázok 05). Zákazník má možnosť zaslať otázku priamo predajcovi, vytlačiť si detail produktu a pod voľbou Sledovať nastaviť strážneho psa tak, aby upozornil zákazníka pri zmene ceny či dostupnosti. Strážny pes sa zobrazuje iba prihláseným registrovaným zákazníkom.
V zobrazení detailu produktu si môžete zvoliť, či sa varianty budú zobrazovať ako tabuľkový náhľad, jednoduchý náhľad alebo rozdelené varianty (obrázok 06). Prvá vec je nastavenie samotného zobrazenia variantov, ktoré vyberiete z ponuky v nastaveniach zobrazenia produktov.
Jednoduchý náhľad: ponuka variantov sa ukazuje pod jednou roletkou, kde sú všetky varianty nakombinované (obrázok 07).
Tabuľkový náhľad: varianty produktov sú nakombinované, zobrazujú sa v tabuľke pod krátkym popisom produktu (obrázok 08).
Rozdelené varianty: pokiaľ má produkt viac parametrov, potom sa pre každý zobrazí samostatná roletka pre výber (obrázok 09).
Pomer obrázkov nastavíte v sekcii s rovnakým názvom v Nastavenie → Produkty → Zobrazenie. Môžete zvoliť celkom z piatich možností:
Po prevedení zmien kliknete na tlačidlo Uložiť. Pomer obrázkov sa zmení na týchto miestach:
Voliteľné pomery obrázkov nie sú dostupné pre staršie šablóny Pop, Rock, Soul a Echo. Pre ne je stále platný doporučený pomer 4:3 s doporučenou veľkosťou obrázku 1024 x 768 px.
Doporučená šírka obrázku na všetkých šablónach je 1024 px. Zmena pomeru strán neprebieha nikdy orezávaním. Vždy dôjde buď k optickému zmenšeniu obrázku, alebo k zväčšeniu. Zvyšný priestor je doplnený bielou farbou tak, aby obrázok sedel do zvoleného pomeru.
Ďalšie technické špecifikácie obrázkov nájdete v článku Fotogaléria.
Aby zákazník videl, kedy môže mať produkt u sebe doma, nachádza sa v administrácii (Nastavenie → Produkty → Zobrazenie) možnosť nastavenia doby doručenia produktu (obrázok 10). Môže sa zobrazovať v detaile produktu a v košíku. Viac informácií nájdete v článku Možnosti dopravy.