Pozastavenie alebo ukončenie e-shopu

Naším cieľom je, aby sa vášmu podnikaniu darilo a váš e-shop u nás pokiaľ možno len rástol. Chápeme však, že nie vždy sa to z rôznych dôvodov podarí, a môžete sa ocitnúť v situácii, kedy je váš e-shop potrebné dočasne pozastaviť, alebo priamo ukončiť.

O pozastavenie alebo ukončenie e-shopu môžete ľahko požiadať buď v administrácii e-shopu v sekcii Tarif, platby a doklady (viac podrobností ďalej v článku), alebo nás môžete kontaktovať na e-mailovej adrese info@shoptet.sk a vašu žiadosť spoločne s vami vyriešime.

Pozastavenie alebo ukončenie e-shopu môže vykonať len majiteľ e-shopu. V administrácii e-shopu ide o majiteľský správcovský účet, v prípade e-mailovej komunikácie je potrebné žiadosť odoslať z e-mailu, ktorý evidujeme pri majiteľskom správcovskom účte.

Pozastavenie e-shopu

Pozastavením e-shopu dôjde ku skrytiu nielen samotného e-shopu, ktorý vidia vaši zákazníci, ale aj jeho administrácie. Všetky nastavenia a dáta e-shopu zostanú počas pozastavenia zachované. Prvé 3 mesiace pozastavenia sú zdarma, od ďalšieho dňa sa začne účtovať mesačný udržiavací poplatok za webhosting, ktorý sa líši v závislosti od tarifu e-shopu.

Na podanie žiadosti o pozastavenie prevádzky e-shopu prejdite v administrácii e-shopu do sekcie Tarif, platby a doklady, na záložku Ukončiť e-shop.

V sekcii Alternatívne možnosti máte na výber, či chcete e-shop pozastaviť, alebo prejsť na tarif Free, ktorý je zadarmo. V prípade prechodu na tarif Free je potrebné splniť určité limity (napr. maximálny počet produktov). Ak sa rozhodnete pre pozastavenie e-shopu, kliknite na tlačidlo Pozastaviť e-shop a potvrďte odoslanie podmienok na váš e-mail.

Pozastavenie e-shopu je potrebné následne potvrdiť odpoveďou na zaslanú správu s podmienkami pozastavenia. Na odpoveď prosím použite e-mail, ktorý je uvedený pri vašom majiteľskom správcovskom účte.

Ak budete chcieť pozastavený e-shop obnoviť, napíšte nám prosím (z majiteľského e-mailu) na info@shoptet.sk.

Ukončenie e-shopu

V sekcii Dátum ukončenia sú dve polia, ktoré sa vyplňujú automaticky a nie je možné ich meniť. Dátum výpovede je vždy stanovený na dnešný dátum. Dátum ukončenia e-shopu je určený na základe našich Všeobecných obchodných podmienok s jednomesačnou výpovednou lehotou, ktorá sa počíta od ďalšieho fakturačného dňa.

Ak je váš fakturačný deň napríklad 5. deň v mesiaci a o ukončenie e-shopu požiadate 15. 9., jednomesačná výpovedná lehota začne plynúť 5. 10. K ukončeniu e-shopu dôjde po uplynutí tejto výpovednej doby, tzn. 4. 11.

Vyplnenie sekcie Dôvod ukončenia nie je povinné, ale budeme vám veľmi vďační, ak nám uvediete dôvod (prípadne dôvody), ktoré vás viedli k ukončeniu e-shopu. Vaša spätná väzba nám pomáha zlepšovať našu platformu.

Na odoslanie žiadosti o ukončenie e-shopu stačí kliknúť na tlačidlo Potvrdiť ukončenie e-shopu a pre potvrdenie zadať heslo k vášmu majiteľskému účtu.

Ak bude možné vašu žiadosť spracovať automaticky, dôjde k jej schváleniu okamžite a zobrazí sa vám potvrdenie o ukončení vrátane dátumu, ku ktorému dôjde k ukončeniu prevádzky e-shopu.

Z rôznych dôvodov sa môže stať, že bude potrebné vašu žiadosť o ukončenie e-shopu schváliť z našej strany manuálne. V takom prípade dostanete upozornenie, že vaša žiadosť bola odovzdaná nášmu tímu zákazníckej podpory a o ďalšom postupe vás budeme informovať.

Export dát a zrušenie výpovede

Do dňa uvedeného ako Dátum ukončenia e-shopu máte možnosť si z e-shopu vyexportovať svoje vlastné dáta (napr. objednávky). Dôrazne odporúčame vykonať exporty dát a exportované dáta si uchovať.

Rovnako tak máte možnosť do dátumu ukončenia e-shopu kedykoľvek zrušiť svoju výpoveď a v prevádzke e-shopu pokračovať.