Nájdete ich v Nastavenia → Objednávky → Ostatné nastavenia (obrázok 01). Jedná sa o upresňujúce nastavenia objednávok ako je stanovenie minimálnej ceny objednávky, nastavenia histórie objednávok pre registrovaných používateľov, nastavenia rozšírenej objednávky, zmena stavu po kompletácii objednávky a doplňujúce informácie.
Tu je možné nastaviť, akú minimálnu hodnotu musí mať nákup, aby ho mohol zákazník dokončiť. Pokiaľ nastavíte napríklad 500 Kč, zákazník nebude môcť dokončiť objednávku, ktorá bude mať nižšiu hodnotu.
Na obrázku 02 vidíte, ako sa zákazníkovi zobrazí vyššie popísané upozornenie v objednávkovom procese.
Pre zobrazenie tejto možnosti je potrebné mať aktívny doplnok Sledovanie stavu a histórie objednávky. S výberom a objednaním doplnku vám radi pomôžu kolegovia na info@shoptet.sk.
Vďaka doplnku môžete nastaviť to, že zákazník vo svojom zákazníckom účte uvidí nielen históriu všetkých objednávok, ale taktiež konkrétny stav, v ktorom sa objednávky nachádzajú (obrázok 03).
Po kliknutí na detail objednávky potom môže zákazník obsah objednávky ľahko nakúpiť znovu (obrázok 04).
Vďaka doplnku Rozšírená objednávka môžete zákazníkom ukázať, za koľko musia ešte nakúpiť, aby mali doručenie objednávky zadarmo, prípadne so zľavou. S výberom doplnku vám radi pomôžu kolegovia na info@shoptet.sk.
Pokiaľ je zaškrtnuté políčko Zobraziť (obrázok 01), zobrazí sa zákazníkovi po pridaní tovaru do košíka pop-up okno so súvisiacimi produktmi a informáciami, za koľko ešte musí nakúpiť, aby získal dopravu zadarmo (obrázok 04). Ako nastaviť dopravu zadarmo sa dozviete v článku Doprava a platby.
Viac informácií o nastaveniach doplnku nájdete v článku Rozšírená objednávka.
Tu nastavujete stav, do ktorého sa objednávka automaticky prepne potom, čo je skompletizovaná. Stavy objednávky môžete pridávať a upravovať v umiestnení Nastavenia → Objednávky → Stavy.
Naviazanie kompletizácie na zmenu stavu objednávky vám môže výrazne urýchliť celý postup vybavovania a expedície objednávok. Ušetríte čas sebe i klientovi a obsluhe skladu odpadne ďalšia administratívna záťaž.
Príklad, ako toto naviazanie využiť, nájdete v článku Stavy objednávky.
Ide o polia, ktoré sa nachádzajú v detaile objednávky v záložke Doplňujúce informácie. Tu nastavujete, ako sa majú jednotlivé polia nazývať (obrázok 05). Môžete takto doplniť napríklad EAN alebo iné identifikátory. V detaile objednávky potom informácie vyplníte (obrázok 06).
V prípade aktívnej voľby sa zobrazí v Prehľade objednávok (Objednávky → Prehľad) na záložkách jednotlivých stavov počtu objednávok, ktoré sa aktuálne v tomto stavu nachádzajú (obrázok 07).