Opakovaná platba z uloženej karty

Najjednoduchšia možnosť platby za naše služby je opakovaná platba z uloženej karty (predtým *inkaso z platobnej karty). Stačí cez platobnú kartu zaplatiť prvý krát a následne si už nemusíte s novým zadávaním platby robiť starosti.

Opakovaná platba z uloženej karty sa samé aktivuje zadaním čísla vašej uloženej karty. Ďalšie typy platby budú automaticky odchádzať z použitej uloženej karty prostredníctvom platobnej brány Shoptet Pay. 

V prípade, že platíte kartou a opakovanú platbu ešte aktívnu nemáte, je potrebné si ju aktivovať.

Kedy sa vykonávajú platby

Shoptet spracováva vaše platby a doklady každý deň v tomto poradí:

  • 10:00 – vystavenie výziev k platbe
  • 10:15 – spracovanie opakovaných platieb
  • 11:30 – vystavenie daňových dokladov

Limit opakovaných platieb je stanovený na dve platby denne v celkovej výške do 6000€. V prípade nedostatku prostriedkov na účte sa platobná brána pokúsi o ďalšiu platbu nasledujúci deň o 10:15.

Deaktivácia opakovanej platby z uloženej karty

Opakovanú platbu môžete kedykoľvek deaktivovať. V hornej lište administrácie v Tarif, platby a doklady. V časti Opakovaná platba z uloženej karty kliknite na tlačidlo Pozastaviť. Zmena sa prejaví na faktúrach, ktoré na platbu čakajú alebo iba budú vystavené.

Pokiaľ chcete opakovanú platbu úplne vymazať (napr. kvôli zmene karty), použite tlačidlo Zrušiť.

Reaktivácia opakovanej platby z uloženej karty

Pokiaľ ste mali opakovanú platbu v minulosti aktivovanú a chcete tento spôsob platby iba obnoviť s využitím rovnakej uloženej karty, stačí kliknúť na tlačidlo Zapnúť v administrácii v Tarif, platba a faktúry, v časti Opakovaná platba z uloženej karty.

Opakovaná platba z uloženej karty sa nepodarila

Najčastejším dôvodom zlyhania opakovanej platby z uloženej karty je exspirácia danej karty. V takom prípade je potrebné túto kartu odstrániť v administrácii v Tarif, platby a doklady tlačidlom Zrušiť. Na aktiváciu opakovanej platby z novej karty stačí zaplatiť vystavenú výzvu na úhradu za naše služby.

Ďalším častým dôvodom zlyhania opakovanej platby býva nedostatok prostriedkov na účte, ku ktorému uložená karta patrí. Na vyriešenie stačí na daný účet previesť dostatok prostriedkov a počkať do nasledujúceho dňa do 10:15, keď dôjde k ďalšiemu pokusu o stiahnutie platby za služby.

V ostatných prípadoch, keď dôjde k neočakávaným problémom s opakovanou platbou, nás prosím kontaktujte na info@shoptet.sk.