Ostatné nastavenia objednávky

Nájdete ich v Nastavenia → Objednávky → Ostatné nastavenia (obrázok 01). Ide o upresňujúce nastavenia objednávok ako napríklad stanovenie minimálnej ceny objednávky, nastavenia histórie objednávok pre registrovaných používateľov, nastavenia rozšírenej objednávky, zmena stavu po kompletácii objednávky a doplňujúce informácie.

Obrázok 01
Obrázok 01

Minimálna cena objednávky

Tu je možné nastaviť, akú minimálnu hodnotu musí mať nákup, aby ho mohol zákazník dokončiť. Ak nastavíte napríklad 400 Eur, zákazník nebude môcť dokončiť objednávku, ktorá bude mať nižšiu hodnotu.

Na obrázku 02 vidíte, ako sa zákazníkovi zobrazí vyššie popísané upozornenie v objednávkovom procese. 

Obrázok 02
Obrázok 02

História objednávky

Pre zobrazenie tejto možnosti je potrebné mať aktívny doplnok Sledovanie stavu a histórie objednávky. S výberom a objednaním doplnku vám radi pomôžu kolegovia na info@shoptet.sk.

Vďaka doplnku môžete nastaviť to, že zákazník vo svojom zákazníckom účte uvidí nielen históriu všetkých objednávok, ale taktiež konkrétny stav, v ktorom sa objednávky nachádzajú (obrázok 03).

Po kliknutí na detail objednávky potom môže zákazník obsah objednávky ľahko nakúpiť znova (obrázok 04).

Obrázok 03
Obrázok 03
Obrázok 04
Obrázok 04

Rozšírená objednávka

Vďaka doplnku Rozšírená objednávka môžete zákazníkom ukázať, za koľko musia ešte nakúpiť, aby mali doručenie objednávky zadarmo, prípadne so zľavou. S výberom doplnku vám radi pomôžu kolegovia na info@shoptet.sk.

Ak je zaškrtnuté políčko Zobraziť (obrázok 01), zákazníkovi sa zobrazí po pridaní tovaru do košíka pop-up okno so súvisiacimi produktmi a informáciami, za koľko ešte musí nakúpiť, aby získal dopravu zadarmo (obrázok 04). Ako nastaviť dopravu zadarmo sa dozviete v článku Dopravy.

Viac informácií o nastaveniach doplnku nájdete v článku Rozšírená objednávka.

Obrázok 05
Obrázok 05

Kompletizácia objednávky

Tu nastavujete stav, do ktorého sa objednávka automaticky prepne potom, čo je skompletizovaná. Stavy objednávky môžete pridávať a upravovať v umiestnení Nastavenia → Objednávky → Stavy.

Naviazanie kompletizácie na zmenu stavu objednávky vám môže výrazne urýchliť celý postup vybavovania a expedície objednávok. Ušetríte čas sebe i klientovi a obsluhe skladu odpadne ďalšia administratívna záťaž.

Príklad, ako toto naviazanie využiť, nájdete v článku Stavy objednávky.

Ostatné náklady v objednávke

Slúži na určenie spôsobu účtovania sadzieb DPH pri vedľajších nákladoch (doprava a platba) objednávky. Podrobnosti nájdete v článku Dane.

Doplňujúce informácie

Ide o polia, ktoré sa nachádzajú v detaile objednávky v záložke Doplňujúce informácie. Tu nastavujete, ako sa majú jednotlivé polia nazývať (obrázok 05). Môžete takto doplniť napríklad EAN alebo iné identifikátory. V detaile objednávky potom informácie vyplníte (obrázok 06). 

Obrázok 06
Obrázok 06
Obrázok 07
Obrázok 07

Ostatné nastavenia

V prípade aktívnej voľby Zobraziť počet objednávok sa v Prehľade objednávok (Objednávky → Prehľad) zobrazí na záložkách jednotlivých stavov počty objednávok, ktoré sa aktuálne v tomto stave nachádzajú (obrázok 08). 

Obrázok 08
Obrázok 08

Po zaškrtnutí voľby Vyžadovať heslo pre vrátenie platby bude pri každom vrátení platby kartou z detailu objednávky potrebné zadať heslo k vášmu správcovskému účtu. Vyžadovanie hesla pre vrátenie platby pomáha zabrániť neoprávnenému alebo nechcenému vracaniu platieb. Funkcia vracania platieb z detailu objednávky je dostupná v rámci služby Shoptet Pay. Podrobnosti o vracaní platieb kartou nájdete v nápovede Shoptet Pay.