FAQ Klientská zóna

Zostanú mi všetky dáta, keď zmením tarifu?

Áno, určite vám zostanú všetky dáta, ktoré ste na e-shop nahrali (a teda produkty, zákazníci, objednávky atď.). Jediné, čo sa zmení, je počet doplnkov.

Môžem prejsť na nižšiu tarifu?

Áno, jednoducho si vyberiete a aktivujete inú tarifu. Zmiznú vám doplnky, ktoré nižšia tarifa neobsahuje. Zmiznú taktiež dáta, ktoré priamo súvisia s doplnkom.

Od kedy mi beží účtované obdobie?

Účtované obdobie vám beží od prvého fakturačného dňa. Ten nájdete uvedený na svojej faktúre, ktorú obdržíte emailom. Viac informácií nájdete v článku Tarifa, platby, faktúry a obchodné podmienky.

Ako si objednám doplnok?

Doplnok si môžete objednať dvoma spôsobmi. Prvým z nich je objednanie priamo z administrácie, kedy si v záhlaví otvoríte Účet → Doplnky a služby. Podľa vašej súčasnej tarify a doplnkov, ktoré už využívate, sa vám vygeneruje ponuka doplnkov k prenájmu. Druhým spôsobom je objednanie doplnkov priamo z nášho trhoviska Shoptet Doplnky.

Ako odinštalujem doplnok?

Doplnok jednoducho odinštalujete v záložke Prepojenie → Správca doplnkov. Tam pri zvolenom doplnku kliknete na tlačidlo Odinštalovať. Pokiaľ potrebujete len doladiť nastavenie, je doplnok možné len Pozastaviť. Fakturácia pozastaveného doplnku beží aj naďalej.

Aký je rozdiel medzi interným a externým doplnkom?

Interné doplnky pochádzajú z dielne našich vývojárov. Externé doplnky vytvárajú naši partneri. Viac informácií o doplnkoch sa dozviete v článku Doplnky: spôsob, akým rozšíriť funkcie svojho e-shopu.

Môžem zákazníkom zamedziť prístup na e-shop?

Áno, prístup na e-shop môžete zabezpečiť heslom. Viac informácií nájdete v článku Zabezpečenie vstupu heslom.

Prečo musím mať v pätičke ikonu s logom Shoptetu a odkazom?

Ikona s logom ukazuje, že e-shop je postavený na našej platforme. Pôsobí ako náš autorský podpis. Naviac, pokiaľ ju uvidia vaši zákazníci, poslúži ako záruka kvality vášho e-shopu. Budú tak vedieť, že sú na správnom mieste.

Ako zmeniť majiteľa e-shopu?

Potom, čo nový e-shop kúpite či predáte, je potrebné, aby fakturácia chodila na novú fakturačnú adresu. Podrobný postup nájdete v článku Predať e-shop, zohnať pôžičku či investíciu.

Kto mi poradí a pomôže s nastavením e-shopu?

S fungovaním e-shopu vám môže pomôcť niekto z našich partnerov, ktorí sú odborníci na školenie.

Ako vypovedať e-shop V Shoptete?

Mrzí nás, že ste sa e-shop rozhodli ukončiť. Výpoveď podáte zaslaním oznamovacieho emailu na info@shoptet.sk. O ukončení e-shopu môžete požiadať výhradne z e-mailu, ktorý je vedený u majiteľského účtu. Výpovedná lehota je jeden mesiac a začína plynúť od prvého dňa nasledujúceho fakturačného obdobia po doručení výpovedi.