V administrácii, v sekcii Helpdesk, môžete našej technickej podpore poslať otázky ohľadom funkčnosti e-shopu. V prípade, ak sa zaujímate o tarify či objednanie doplnkov, sú tu pre vás kolegovia na info@shoptet.sk.
Pokiaľ chcete zadať požiadavku na nový doplnok či úpravu administrácie, smerujte vaše požiadavky do Roadmapy.
Ako pridať novú požiadavku
V pravom hornom rohu, vo vašej administrácii, kliknite na tlačidlo Helpdesk. Na ďalšej stránke zvoľte tlačidlo Opýtať sa (obrázok 01).
obrázok 01
Na nasledujúcej stránke nám napíšte:
- Do Predmetu napíšte jednoduchý popis vašej požiadavky.
- Do políčka URL adresa vložte odkaz na stránku, kde sa vami popisovaný problém objavuje. Táto informácia je pre nás veľmi užitočná.
- Do ticketu môžete vložiť prílohu so súborom, napr. obrázok (screenshot).
- Do poľa Komentár potom čo najpresnejšie popíšte vašu otázku alebo v čom problém tkvie.
- Nakoniec kliknite na tlačidlo Odoslať a požiadavka sa okamžite dostane ku kolegom, ktorí na jej vybavení začnú čo najrýchlejšie pracovať.
Požiadavky
Všetky požiadavky, ktoré nám prostredníctvom Helpdesku odošlete následne nájdete vo svojej e-mailovej schránke. Odpoveď vám pošleme na adresu, ktorú ste v nastavení obchodu vyplnili ako kontaktnú.