Z menu Helpdesk môžete poslať dotaz alebo požiadavku na našu technickú podporu alebo napríklad odoslať spätnú väzbu a nápady na vylepšenie nášmu produktovému oddeleniu. Pre otázky ohľadom tarifov alebo zakúpenia doplnkov sú tu pre vás kolegovia na e-mailovej adrese info@shoptet.sk.
Menu Shoptet Helpdesk nájdete v administrácii vášho e-shopu v hornej lište (ide o ikonu s otáznikom).
V menu Helpdesk vyberte možnosť Kontaktujte nás.
Na ďalšej stránke napíšte správu pre technickú podporu.
Predmet (povinný údaj) – napíšte výstižný predmet vašej správy.
URL adresa. Môžete vyplniť odkaz na konkrétnu stránku vášho e-shopu, kde sa napríklad vyskytuje vami popisovaný problém, alebo ktorej sa týka vaša otázka. Táto informácia nám môže pomôcť pri riešení vašej požiadavky.
Snímka obrazovky / Príloha. K správe môžete priložiť prílohu – napríklad súbor importu, s ktorým máte problémy, alebo snímku obrazovky, ktorá zachytáva vami popisovaný problém. K správe môžete priložiť viac súborov, do celkovej maximálnej veľkosti 20 MB. Ako vytvoriť snímku obrazovky nájdete prípadne v článku Ako urobiť screenshot.
Umožnite prístup k vášmu projektu Shoptet tímu – zobrazuje sa pri e-shopoch založených od 3. 2. 2025 ďalej, podrobnosti nájdete v sekcii Udelenie prístupu pre Shoptet.
Komentár (povinný údaj) – text vašej správy.
Kliknutím na tlačidlo Odoslať sa požiadavka dostane k našej technickej podpore.
Kópiu zadanej požiadavky vám pošleme na e-mailovú adresu, ktorú ste v nastaveniach obchodu vyplnili ako kontaktnú.
Máte nápad na vylepšenie nejakej časti nášho systému? Páči sa vám nejaká nová funkcia? Alebo sa vám naopak niečo nepáči a chceli by ste, aby sme danú vec upravili? Budeme veľmi radi za vašu spätnú väzbu. Tú nám môžete ľahko odoslať priamo z administrácie e-shopu z menu Helpdesk kliknutím na položku Spätná väzba.
Funkcia udelenia prístupu pre Shoptet je v tejto chvíli aktívna len na nových e-shopoch založených na našej platforme od 3. februára 2025 ďalej. Na starších e-shopoch založených pred týmto dátumom túto funkciu zatiaľ nenájdete.
Po novom máte možnosť udeliť dočasný súhlas s prístupom zamestnancov Shoptetu do administrácie vášho e-shopu. Cieľom tejto zmeny je zvýšiť zabezpečenie nášho systému a zabrániť neoprávnenému prístupu k vášmu e-shopu bez vášho súhlasu.
Udelením súhlasu s prístupom našich zamestnancov do vašej administrácie e-shopu uľahčíte a urýchlite vyriešenie vašich požiadaviek a dotazov na našu technickú podporu.
Bez udeleného súhlasu do administrácie vášho e-shopu nebudeme vstupovať. Výnimku tvoria riešenie závažných a urgentných situácií, pri ktorých si vyhradzujeme právo pristúpiť do vašej administrácie aj bez udeleného súhlasu.
Udelieť a spravovať súhlas s naším prístupom do vašej administrácie môžete na stránke Externý prístup pre tím Shoptet, ku ktorej sa dostanete z menu Helpdesk kliknutím na Externý prístup.
Udeliť súhlas s prístupom je možné voľbou Doba trvania prístupu.
Súhlas s prístupom môžete udeliť tiež na stránke pre odoslanie správy na technickú podporu voľbou Umožnite prístup k vášmu projektu Shoptet tímu.
Súhlas s prístupom je vždy dočasný. Udeliť ho môžete na prednastavené obdobia:
V nastavení uvidíte, do kedy udelený súhlas platí. Platný súhlas môžete zrušiť alebo predĺžiť. Tlačidlo Predĺžiť predĺži platnosť súhlasu vždy o 1 mesiac navyše.
Prístup k stránke s nastavením a možnosť udeliť súhlas majú všetci správcovia administrácie.
Na stránke s nastavením prístupu je prehľadová tabuľka, do ktorej sa zapisujú všetky akcie, ktoré okolo súhlasov niekto vykonal (udelenie, odstránenie alebo predĺženie súhlasu). Túto tabuľku vidí iba majiteľský účet e-shopu a účty s oprávnením Manažér.