Titulná strana obchodu

Pod záložkou Vzhľad a obsah → Titulná strana webu si môžete nastaviť, ako bude vyzerať úvodná stránka vášho e-shopu (obrázok 01). Nastavenie sa týka hlavne textu a SEO. Produkty na titulnú stránku môžete pridať podľa pomocníka Produkty na titulnej strane.

Hlavný nadpis sa v kóde prejavuje ako najväčší nadpis stránky (element H1). Textovom v editore sa zobrazí pod hlavným nadpisom stránky. Pre editáciu využívajte editor WYSIWYG, o ktorom si môžete viac prečítať v nápovede HTML Editor. Pokiaľ chcete na úvodnú stránku vložiť banner (pod hlavičku), pozrite sa na článok Bannery.

Obrázok 01
Obrázok 01

V detaile titulnej strany môžete ďalej vyplniť nasledujúce údaje: 

  • Nadpis (tag „title“): titulok stránky, ktorý sa zobrazí v lište záhlavia prehliadača. Pokiaľ údaj nevyplníte, bude použitý hlavný nadpis stránky.
  • Popis (meta tag „description“): popis stránky. Viac o popise stránky nájdete v pomocníkovi pre Základné SEO.
  • Náhľadový obrázok pre sociálne siete: zvoľte JPG alebo PNG obrázok, ktorý sa má zobrazovať na sociálnych sieťach pri zdieľaní stránky. V kóde sa vkladá do značky og:image. Odporúčané rozlíšenie je 600 x 600 px, maximálna veľkosť 1 MB. Viac informácií nájdete v článku Obrázky pre sociálne siete.

Pre prípad, že sa vám hneď po úprave náhľadového obrázku neprejaví pri zdieľaní zmena, použite nástroj Sharing Debuger. Facebooku chvíľu trvá, než si zmeny v nastaveniach vašej stránky uloží. V nástroji zadajte do lišty URL vášho e-shopu v tvare www.domena-eshopu.sk. V riadku Time Scraped kliknite na tlačidlo Scrape Again. Je možné, že sa zmeny prejavia až po niekoľkom stlačení tlačidla. Nový obrázok, ktorý ste nastavili v administrácii e-shopu, uvidíte v riadku Link Preview.