FAQ Prepojenie

Čo mám urobiť, keď môj feed nie je validný?

XML feed je potrebné upraviť. Pomôcť vám s tým môže váš programátor alebo sa môžete obrátiť na programátorov z radov našich partnerov. Tí vám feed radi upravia. S prevodom feedu na validnú podobu vám tiež môže pomôcť doplnok Napojenie na dodávateľov.

Môžem si upraviť feed pre Google Nákupy, Heureku, Zboží a Glami?

Áno, aj podobu systémovo generovaných feedov možno do určitej miery ovplyvniť. Možnosti nastavenia pre každý feed nájdete v príslušnej sekcii v záložke Prepojenie. Rozsiahlejšie zásahy do feedu sú potom možné cez externé služby alebo programátorov

Je možné kategórie pre Google, Heureku, Zboží a Glami k produktom importovať?

Tieto kategórie je vždy potrebné nastaviť a pridať ručne. Urobíte to v Produkty → Kategórie na záložke Kategórie produktu. Tam kliknite na vybranú kategóriu/podkategóriu. Po kliknutí sa otvorí jej detail. Nastavenie vykonáte na záložke Doplnkové nastavenia. Pokiaľ chcete nastaviť pre produkty v jednej kategórii rôzne kategórie, je to možné v detaile produktu v sekcii Pokročilé.

Aké platobné brány môžem využiť?

Môžete využiť viaceré platobné brány, napr.: Shoptet Pay, PayPal, ComGate, GoPay Plus.  Prípadne si viete vybrať aj z iných možností. Napojenie na Shoptet Pay je v rámci našich taríf úplne zdarma. 

Aký je rozdiel medzi dropshippingom a fulfillmentom?

Dropshipping je predajný systém, s ktorým sa zaobídete bez skladu, dopravcov či prevádzky. Na svojom e-shope predávate za maloobchodné ceny tovarov vašich dodávateľov. Jediné, o čo sa treba starať, je propagácia vášho obchodu.

Fulfillment je systém, s ktorým predávate svoj tovar, ale ten je uskladnený v sklade externej firmy. Vďaka tomu vám odpadajú starosti s logistikou skladu a rozosielaním zásielok.

Potrebujem mať zmluvy s dopravcami, ktoré podporuje Balíkobot?

Áno, zmluvy sú v tomto prípade potrebné. Balíkobot vám iba uľahčí prepojenie, tlač štítkov, sledovanie zásielky a mnoho ďalších vecí. Viac sa dozviete v článku Balíkobot.