Pokiaľ začínate s prevádzkovaním e-shopu a hľadáte spôsob, ako jednoducho spustiť e-shop na doméne bez starostí so zmenou záznamov a technickým nastavením, v tomto článku sa dozviete viac. S doménou u registrátora Websupport skrátite čas pre prevod e-shopu na doménu na minimum.
Než začnete so spustením e-shopu na vlastnej doméne od Websupportu, je potrebné splniť nasledujúce predpoklady:
www.domena-eshopu.sk
.http://nejakecislo.myshoptet.com/
.Začnite s presunom priamo v administrácii Websupportu. Otvoríte si záložku Služby a vyhľadajte doménu, na ktorej chcete prevádzkovať svoj e-shop. V menu vyberte možnosť DNS. Ocitnete sa v ponuke pre Rýchle nastavenie. Nájdite pole Shoptet a kliknete na Nastaviť (obrázok 01).
Akciu potvrďte tlačidlom Potvrdiť. Počkajte 5-15 minút, aby sa mohla zmena prejaviť na serveroch Websupportu. Tým je na strane Websupportu všetko hotové.
Presuňte sa do administrácie Shoptetu, kde celý proces dokončíte. Vstúpte do umiestnenia Nastavenia → Hosting → Presun na doménu. Tu vyplňte názov svojej domény a kliknite na tlačidlo Pokračovať (obrázok 02). Následne vás systém presunie rovno na krok číslo 3. Tu kliknite na tlačidlo Potvrdiť.
Zobrazí sa vám hláška, ktorá vás informuje o tom, že vám príde na e-mail správa o úspešnom presune na doménu. Počkajte cca 5 minút než sa zmeny prejavia. Tým je proces hotový.
Ak sa vám e-shop zobrazuje stále na starej doméne, skúste vyprázdniť medzipamäť prehliadača tlačidlami Ctrl + Shift + Delete alebo Ctrl + F5 (pre Windows), nebo Shift + Cmd + Delete (pre MacOS).
Pokiaľ chcete využívať e-mailové schránky Shoptetu, potom stačí zmeniť MX záznamy na strane Websupportu na hodnoty mx1.myshoptet.com (priorita 10)
a mx2.myshoptet.com
(priorita 20)
.
Viac informácii o nastavení MX záznamov sa dozviete priamo v nápovede Websupportu v článku Nastavenie MX záznamov u iného poskytovateľa.