V nastaveniach Marketing → Základné SEO na záložke Štruktúra adries (URL) nájdete možnosť voľby tvaru URL adresy produktov, kategórie, stránok a rubrík (obrázok 01).
Štruktúru adries URL je dobré nastaviť hneď na začiatku fungovania e-shopu. Akékoľvek ďalšie zmeny je treba opatrne zvážiť. Zmena URL adries ovplyvní vaše SEO. Bez správneho nastavenia presmerovania sa môžete pripraviť o návštevnosť.
Pokiaľ sa rozhodnete zmeniť URL adresy v priebehu fungovania e-shopu, je potrebné myslieť na to, že po zmene štruktúry adries dôjde k automatickému zmazaniu všetkých presmerovaní v sekcii Marketing → Základné SEO → Presmerovanie domén.
Tučne vyznačené časti prepisujú skutočné hodnoty z vášho e-shopu. Napríklad pokiaľ využijete v nastavení Kategórie druhú možnosť, URL bude http://www.domena-eshopu.sk/kategoria/oblecenie
. V prípade prvej možnosti sa prepíše iba URL kategórie Oblečenie – tj. http://www.domena-eshopu.sk/oblecenie