Pomocou doplnku Sociálne siete môžete okrem iného nastaviť, aby sa zákazníci prihlásili do vášho e-shopu prostredníctvom ich Seznam účtu. Pri prvom prihlásení sa zákazník do vášho obchodu zaregistruje. Takáto registrácia je plnohodnotná, v administrácii e-shopu sa založí účet zákazníka pod e-mailom jeho Seznam účtu a zákazník bude zahrnutý do programu vernostných zliav a získa ďalšie výhody viazané na zákaznícky účet.
Viac informácií o prepojení s ďalšími sociálnymi sieťami a widgetoch sa dozviete v článku Sociálne siete. Zákazníkom môžete umožniť prihlasovanie taktiež prostredníctvom ich Google alebo Facebook účtu. Podrobnosti nájdete v samostatných článkoch Prihlásenie do obchodu – Google a Prihlásenie do obchodu – Facebook.
Pokiaľ by ste potrebovali poradiť s výberom a objednaním doplnku, kontaktujte nás na info@shoptet.sk.
Pre správnu činnosť tejto funkcie je potrebné mať e-shop zabezpečený protokolom HTTPS.
Pre nastavenie prepojenia vášho obchodu so službou Prihlásenie cez Seznam je potrebné mať svoj vlastný účet Seznam. Pokiaľ ho nemáte, založte si ho na webe Seznamu.
https://www.domena-eshopu.sk/cms/libs/hybridauth/index.php?hauth.done=Seznam
, líši sa len názvom domény.Po vyplnení a uložení nastavení sa vašim zákazníkom začne v obchode zobrazovať tlačidlo pre prihlásenie cez Seznam (viď Obrázok 04). Po nastavení odporúčame prihlásenie cez Seznam otestovať, či všetko funguje v poriadku.
Aby vaši zákazníci nemuseli proaktívne hľadať možnosť prihlásenia sa do e-shopu pomocou svojho Seznam účtu, v nastavení prepojenia v sekcii Prepojenie > Sociálne siete na záložke Seznam nájdete možnosť aktivácie funkcie Motivovať k prihláseniu.
Ak už váš zákazník využíva Seznam účet, na vašom e-shope po aktivácii tejto funkcie uvidí jednoduché pop-up okno (viď Obrázok 05), ktoré mu ponúkne priamu možnosť prihlásiť sa do svojho zákazníckeho účtu. Zákazníkom môžete týmto spôsobom ponúknuť jednoduchšiu možnosť prihlásenia sa, čím zároveň môžete zvýšiť aj celkový počet aktívne využívaných zákazníckych účtov na vašom e-shope.