Jedná sa o funkcie, ktoré sú priamo spojené s dostupnosťou produktov, možnosťami dopravy a zobrazenia týchto informácií v detaile produktu. Slúžia k tomu, aby sa zákazník dozvedel, kedy by mohol mať objednávku u seba doma, aký dopravca a za akú cenu mu tovar môže doručiť. Vďaka týmto funkciám môžete ešte viac podporiť predaj.
Pokiaľ zákazník objedná produkt neskôr, ako v uvedený čas, posunie sa dátum doručenia o ďalší deň. Možnosti dopráv umožňujú zobrazenie dopravcov a cien dopravy pre zobrazený produkt.
Dátum doručenia sa zákazníkom zobrazuje v detaile produktu blízko ceny a skladovej dostupnosti (obrázok 01). Môže sa zobrazovať taktiež pri produkte priamo v košíku.
Prejdite do administrácie Nastavenie → Produkty → Zobrazenie, sekcia Možnosti dopravy. Tu máte niekoľko možností nastavenia (obrázok 02):
Po nastavení, ako sa bude dátum doručenia zobrazovať, prejdite v administrácii do Nastavenie → Produkty → Dostupnosti, kde sú dva stĺpce (obrázok 03):
Dopravy v detailu produktu umožňujú zákazníkom zobraziť, aké dopravy sú pre konkrétny produkt v ponuke. Voľbu môžete aktivovať zaškrtnutím checkboxu Možnosti dopravy v detaile produktu, ktorú nájdete v Nastavenie → Produkty → Zobrazenie, sekcia Možnosti dopravy (obrázok 04).
Po aktivácii voľby sa v detaile produktu zobrazí odkaz Možnosti doručenia (obrázok 05).
Pokiaľ naňho zákazník klikne, objaví sa pop-up okno s ponukou dopráv pre daný produkt a s ich cenami (obrázok 06).